Friday, January 16, 2009

The wife of Ozzy Osbourne has won a court against a British tabloid.

The wife of the leader of the British group Black Sabbath Ozzy Osbourne Sharon won a court against the tabloid The Sun. This tells the publication New Musical Express. Representatives of the publication agreed with the decision of the court and acknowledged that the family Osbornov causing moral harm by entering the article on the methods used by Osborne during the manager of Black Sabbath.
This is a publication that appeared in The Sun in October 2007. The author of the text claimed that Sharon was "practically destroyed nemoschnogo her husband, and had his life at risk, forcing the work in an intensive mode.
The article also explains that the wife of Osborne insisted that the musician gave live concerts when he was not in better shape. The text of the publication alleged that frontmen Black Sabbath was in such a way to earn money to his wife to "continue their exorbitant spending."
According to the court, The Sun will compensate the family Osbornov moral damages and costs, an amount not disclosed. The publication has its apology for publishing the article and has acknowledged that information about Sharon Osbourne, appeared in the newspaper, were untrue.

No comments: